اتفاق بزرگی دارد واقع می شود ، محال است اوضاع به عقب برگردد

طلــــوع ســتـــــــــــاره

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ طلــــوع ســتـــــــــــاره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

این اتفاقاتی که در صحنه جهان دارد می افتد به ما خبر می دهد که اتفاق بزرگی دارد واقع می شود. به ما خبر می دهد که آفتابی دارد طلوع می کند، آفتابی که یک بخش آن آمده بیرون، یعنی ما الان در وضعیت بین الطلوعین دیگه نیستیم بین الطلوعین را سپری کردیم ، ما الان در آغاز طلوع آفتابیم. ما الان منتظر نماز ظهر و عصریم به امامت امام زمان (عج)آفتاب طلوع کرده آدم دارد می بیند. وقتی که قرص آفتاب آمده محال است دوباره برگردد به وضعیت بین الطلوعین و از آن عجیب تر برگردد به وضعیت قبل از بین الطلوعین! برگردد به وضعیت شب نه می رود به طرف طلوع، این چنین حالتی است ، اوضاع و احوال دارد به ما این خبر را می دهد.  

این اتفاقاتی که در صحنه جهان دارد می افتد به ما خبر می دهد که اتفاق بزرگی دارد واقع می شود. به ما خبر می دهد که آفتابی دارد طلوع می کند، آفتابی که یک بخش آن آمده بیرون، یعنی ما الان در وضعیت بین الطلوعین دیگه نیستیم بین الطلوعین را سپری کردیم ، ما الان در آغاز طلوع آفتابیم. ما الان منتظر نماز ظهر و عصریم به امامت امام زمان (عج)آفتاب طلوع کرده آدم دارد می بیند. وقتی که قرص آفتاب آمده محال است دوباره برگردد به وضعیت بین الطلوعین و از آن عجیب تر برگردد به وضعیت قبل از بین الطلوعین! برگردد به وضعیت شب نه می رود به طرف طلوع، این چنین حالتی است ، اوضاع و احوال دارد به ما این خبر را می دهد.  

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز دوشنبه بیستم آبان ماه ۹۲ ، هفتم محرم الحرام ۱۴۳۵ جمعی از عدالتخواهان ولایتمدار و جوانان انقلابی به همراه طلبه عدالتخواه سیرجانی و طلبه عدالتخواه تبریزی و طلبه عدالتخواه کلیبری به محضر آیت الله قائم مقامی رسیده و از سخنان و توصیه های ارزشمند و راهگشای ایشان بهره مند گشتند ، نظر به اهمیت این مصاحبه و بیانات آیت الله قائم مقامی متن و فیلم این جلسه را برای استفاده عزیزان ارائه می دهیم :

سئوال :

مهم ترین هدف انقلاب اسلامی ایران، ظهور امام زمان است پس ما هم به عنوان یک حزب اللهی باید مهم ترین هدف خودمان را بحث ظهور قرار دهیم و به نیت اون حرکت کنیم و واقعا داریم به نیت اون حرکت می کنیم. ما می گوئیم باید ولی فقیه و نائب امام زمان را یاری کنیم و این باعث نزدیکی ظهور می شود.

حالا سوال این است که شما چه ارتباطی بین ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و این سنخ حرکت های عدالت طلبانه می بینید؟

آیت الله قائم مقامی: ارتباطی تنگاتنگ وجود دارد، نیروهای انقلابی ولایی و در واقع منتظر ، منتظران واقعی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) این انقلاب را مقدمه متصل به ظهور می دانند. واقعیت این است.

ما معتقدیم انقلاب مبارک اسلامی مقدمه ای است که متصل به ظهور خواهد شد، البته زمانش را نمی دانیم و زمان هم معین نمی کنیم و کسی هم نمی تواند زمان معین کند ولی عقل و نقل و دل توأمان به ما می گوید که این مقدمه متصل به آن ذی المقدمه است.

و همان که امام فرمودند : انقلاب اسلامی نقطه شروع نهضت جهانی به پرچم داری حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است که امیدوارم خداوند ظهور وفرجش را در عصر ما قرار بدهد.

یعنی امام خمینی(رحمت الله علیه) دارد آرزو می کند که خداوند فرج امام زمان را، فرج کامل را در این عصر قرار بدهد.

چون خود انقلاب یک درجه ای از فرج است. و مهم ترین تکلیف این است که انسان بخواهد این درجه را به درجه بالاتر منتقل بکند. این درجه برنگردد به درجه ماقبل فرج ، بسته نشود این افق

یعنی فرج بالاتر برود.

نیروهای منتظر واقعی که وابسته به انقلاب هستند تلاش می کنند این فرج را تکمیل کنند.

و برای تکمیل فرج می دانند که باید این حکومت باقی بماند و تقویت بشود.

در عین این که افزایش فساد را می بینند باید انسان حزب اللهی افزایش عقلانیت را هم ببیند این نکته فوق العاده مهمی است و انشاالله در فرصتی دیگر کامل توضیح می دهم.

در تحلیل ها انسان ها گاهی اوقات دچار اشتباه می شوند.

جلوتر که می روند افزایش فساد را می بینند، افزایش قساوت قلب، بی دینی، شهوت، گناه، ماهواره، همین اینترنت و امثالهم.

این ها را می بینند ولی در برابرش افزایش عقل را نمی بینند، افزایش ایمان را نمی بینند، افزایش فهم عمومی را نمی بینند، پیشرفت های دین را نمی بینند، فتوحات اسلام را نمی بینند. بعد دچار اشتباه در تحلیل می شوند می گویند جهان از بین رفت..

اما انسان حزب اللهی و منتظر امام زمان باید هردو را ببیند.

بله ما افزایش فساد را می بینیم و در این افزایش فساد هم اعتقاد ما این است که در دورانی به سر می بریم که یک چیزی باید سقوط کند که آن حاکمیت جهانی است.

این باید سقوط کند و در این سقوط است که می بینید فساد هم زیاد می شود. قساوت قلب هم زیاد می شود، فقر هم زیاد می شود.

مشکلات هم زیاد تر می شود.

هم زمان با او یک چیزی دارد بالا می آید یک بنایی دارد می آید بالا

حاکمیت الله دارد خودش را نشان می دهد، عقل هم دارد زیاد می شود، دین هم دارد زیاد می شود.

این دو تا را انسان دانست اولا امیدوار است همچنان، به هیچ وجه مایوس و ناامید نمی شود از بروز این فساد وتسلیم نمی شود به فساد

تن در نمی دهد به این که این فساد دارد دنیا را می گیرد و تمام شد و من چکار کنم؟ من دیگه هیچ کاری نمی توانم بکنم.

نه این طوری نیست.

بنابراین در درجه اول وظیفه منتظران این است که تلاش کنند برای تقویت حکومت اسلامی و نظام اسلامی و باقی ماندن این حکومت و اصل ظهور واینکه این مفاسدی که دارد می آید وزیاد تر هم می شود البته این را هم بدانید شوخی هم نداره ، واقعیت آخرالزمانی است.

بیش تر هم می شود.

باید بتوانید در برابرش بایستید و ایستادن در برابرش هم امکان پذیر است خدای تبارک و تعالی شرایط مقاومت را قرار داده است و ومهم ترین شرط مقاومت اتصال به ولایت اهل بیت است.

خدای تبارک و تعالی اهل بیت را برای این دوران قرار داده است.

جاذبه بی نهایت امام حسین(علیه الصلاة و السلام) را که در صحنه جهان آمده و از حالت اینکه برای یک عده ای خاص باشد خارج شده، پرده را کنار زده است می گوید من «حسین بن علی» هستم، در صحنه آمدم. جاذبه حسینی در صحنه آمده است.

راه، اتصال به این جاذبه است، وصل به امام حسین(علیه السلام) است.

با همین سبک سنتی و دینی مثلا همین گریه کردن.

عزاداری، معارف دینی ، اقامه سنت دین گریه کردن برای امام حسین که از شرائط بسیار مهم سلوک آخرالزمانی است.

با این چنین ویژگی هایی انسان در برابر مفاسد بایستد و انبوه مفاسد را با یک ذکر خدا، لا اله الا الله گفتن، یا الله گفتن، یک بسم الله گفتن، یک نماز خواندن ، یک یا حسین گفتن دفع می کند.

تا بتوانیم به امید خدای تعالی در این نقطه حساسی که در پیش رو داریم بتوانیم انشاالله جریان حق واین حکومت را متصل به دست امام زمان بکنیم و موفق شویم حاکمیت الله را در جهان برقرار بکنیم.

 

نظرتان درباره ظهور چیست؟ بعضی می گویند دور است، بعضی می گویند نزدیک است ولی خیلی نزدیک نیست یک ذره نزدیک است. نظر حضرت عالی در این مورد چیست؟ آیا ما به ظهور نزدیک شده ایم به طور واقعی یا نه؟.

ببینید من معتقدم ما در عصری به سر می بریم که ظهور را نه فقط از باب آرزو و انشاء باید نزدیک بدانیم که همیشه باید بدانیم

نزدیکی ظهور فقط جنبه خبری ندارد، جنبه انشائی هم دارد یعنی می خواهی نزدیک باشد، یا نمی خواهی نزدیک باشد..

انشائا ما نزدیک می دانیم و می گوئیم باید نزدیک باشد زیرا که من خودم سهیمم در نزدیک کردنش

من نقش دارم فقط یک امر خبری بیرون از من نیست.

که من خبر بدهم نزدیک است یا دور است فلان است یا بهمان ؛ نه من هم نقش دارم.

چون من نقش دارم می گویم باید نزدیک باشد.

بنابراین من معتقدم باید ظهور را نزدیک و حتی بسیار نزدیک دانست، و در جهت این نزدیک دانستن حرکت کرد.

فعالیت کرد، قیام کرد، جهاد کرد.

و ما در زمانه ای به سر می بریم که علاوه بر باب انشائی و آرزویی ، از جنبه خبری هم ما ظهور را بسیار نزدیک می دانیم. اتفاقاتی که در صحنه جهان دارد می افتد از منظر خبری هم حکایت از نزدیکی ظهور دارد.

از منظر انشائی که همیشه باید نزدیک باشد، این اتفاقاتی که در صحنه جهان دارد می افتد به ما خبر می دهد که اتفاق بزرگی دارد واقع می شود.

به ما خبر می دهد که آفتابی دارد طلوع می کند، آفتابی که یک بخش آن آمده بیرون، یعنی ما الان در وضعیت بین الطلوعین دیگه نیستیم بین الطلوعین را سپری کردیم ، ما الان در آغاز طلوع آفتابیم.یعنی این سر قرص آفتاب ظاهر شده است.

موقعی است که شما نماز صبح نمی توانید بخوانید

دیگر وقت نماز صبح گذشته است ما الان منتظر نماز ظهر و عصریم به امامت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

آفتاب طلوع کرده آدم دارد می بیند.

وقتی که قرص آفتاب آمده محال است دوباره برگردد به وضعیت بین الطلوعین و از آن عجیب تر برگردد به وضعیت قبل از بین الطلوعین! برگردد به وضعیت شب

نه می رود به طرف طلوع، این چنین حالتی است ، اوضاع و احوال دارد به ما این خبر را می دهد.

البته یک بار عرض کردم طبق نصوص دینی، ما زمان نمی توانیم معین کنیم به هیچ وجه، تقریبی هم نمی توانیم بگوئیم، کسی بگوید قطعی یک ماه دیگه یک سال دیگه نه اصلا خلاف است واقعا هم ممنوع است این “کذب الوقاتون” است اصلا وقت نباید معین کرد ولی منهای معین کردن وقت و زمان ، قرائن عقلی ، نقلی و تجربی و صحنه جهان و این نبردی که الان در منطقه ما وجود دارد به ما می گوید امر بسیار نزدیک شده است و امیدوارم انشاالله به حق محمد و آل محمد خدای تبارک و تعالی این ظهور را هرچه نزدیک تر بفرماید.

با بیداری بیش تر بشریت، با قیام بشریت.

و امیدواریم انشاالله هرچه زود تر خداوند این رژیم نحس پلید نجس سعودی را که کانون ظلمت است و چنبره زده بر مقدس ترین نقطه روی زمین یعنی مکه معظمه ساقط بفرماید. مکه و کعبه معظمه را آزاد بفرماید ، به دنبال آن قدس شریف را آزاد بفرماید، و عراق عزیز را و این حرم مطهر امام حسین و امیرالمومنین و این ذوات مقدس را از لوث وجود این تکفیری های نجس پاک بفرماید، منطقه به دست اسلام ناب بیفتد و از طریق آزادی منطقه ما شاهد آزادی جهان و ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشیم. انشاالله

و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین

 مهم ترین محور های سخنان این استاد برجسته عرصه مهدویت در دیدار با عدالتخواهان ولایتمدار بدین شرح است:

 مبنای نهضت اباعبدالله (علیه السلام) امر به معروف و نهی از منکر است.

 

- امر به معروف و نهی از منکر اصل و اساس بسیاری از عبادات دیگر است.

 

- عظیم ترین معروف، ولایت خدا و اولیای خدا و عظیم ترین منکر ولایت طاغوت است.

 

- اگر در جامعه ای ولایت الله تحقق ندارد ، اعظم تکالیف انسان های آگاه و عارف و اهل حق وحقیقت آن جامعه مطالبه ولایت الله می شود.

 

- در آن جامعه ای که مرتبه ای از ولایت حاکم شده، بزرگترین وظیفه انسان ها ، تعمیق این ولایت ، ترسیخ وصدور این ولایت وگسترش این ولایت است.

 

- در مبانی اصلی ما (مباحث کلام و عقائد و معارف و حکمت و سیاست و …) تلاش برای تعمیق و ترسیخ و گسترش ولایت دیگر جنبه کفایی ندارد، یعنی واجب کفایی نیست واجب عینی است.

 

- در نظام ما در انقلاب اسلامی منطقه ایران به دست مبارک مومنین و خدا پرستان تصرف شده و پرچم زده شده و این پرچم همان ولایت فقیه است.

 

– امام زمان در عالم غیب است ، چون فعلا هنوز یار وناصر وکمک کننده و بیعت کننده به آن اندازه پیش نیامده است ، خدا نگفته که مردم باشند یا نباشند من ولی خودم حاکم را می کنم ظاهرش می کنم.

 

- می دانید که امر به معروف ونهی از منکر در این سه قسمت است دیگر: امر و نهی قلبی، امر و نهی زبانی ، امر و نهی اقدامی ، در هر سه قسمت تکلیف دارید. این حرف ، حرف تازه ای است در فقه که می شود وجوب عینی جهاد و نصرت دین

 

- وظیفه نیروهای حزب اللهی و ولایی و انقلابی و عدالتخواه این می شود که با منکر بزرگ یعنی ولایت طاغوت مبارزه کنند.

 

- مسئول قانون نمی تواند در برابر سخنان صریح ولی فقیه قرار بگیرد. اگر بایستد خلاف قانون کرده است.

 

- چنانچه کسی امر به معروف و نهی از منکری کرده باشد. اگر مسئولی بخواهد در مقابل این امر به معروف قرار بگیرد باید آن مسئول مورد مواخذه قرار بگیرد.

 

ما قائل به عصمیت ظلیه ولایت فقیه هستیم…

- در مورد مقام معظم رهبری ما معتقدیم او هیچ وقت خطا نمی کند و اشتباه نمی کند؛ ما قائل به این هستیم که مادون چهارده معصوم اگر تبعیت کامل پیدا کند می تواند به مقام عصمت برسد ، این عصمت را می گوئیم “عصمت ظلیه” در برابر “عصمت اصلیه” عصمت در وجود چهارده معصوم اصلیه است ، در میان تابعین ظلیه است، و در واقع ما کسی را ولی فقیه می دانیم که عصمت ظلیه پیدا کرده است. عصمت ظلیه هم این است که اشتباه نمی کند، خطا نمی کند، الان شما ببینید در رابطه با مقام معظم رهبری از اول حاکمیتشان تا الان بینی و بین الله کجا شما می توانید بگویید فلان جا خطا کرده است ایشان؟! خطایی نکرده است.

 

- قانون اساسی امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه عمومی مردم قرار داده است. اصلا اسلام آمده که این مسئله برود کنار که نگویند به تو چه مربوط !!، به تو چه مربوط یعنی چی؟ اصلا خودش می شود یک جرم.

 

- مسئله بسیار بسیار مهم این است که نیروهای ولایی وانقلابی وعدالتخواه در این جهت خسته نشوند. ناامید نشوند و لحظه لحظه بر بصیرت خودشان اضافه بکنند بر عقلانیت خودشان و بر قدرت تحلیل خودشان اضافه کنند، بتوانند دقیقا تفکیک کنند بین حقانیت و پاکی اصل این نظام که متجلی و متبلور در ولی فقیه زمان است.

 

- در رابطه با همین برادرانی که تحت عنوان عدالتخواه حرکت می کنند که من مطمئنم بسیاری باید باشند در جامعه ما ، قطعا وجود دارد نیروهای انقلابی، حزب اللهی، ولایی و صالح و پاک و خردمند و تابع ولایت که بناشون بر مبارزه با زشتی ها و خلاف ها و منکرات است و دفاع از معروف ها و خوبی ها و برای مستقر کردن حاکمیت الله در جامعه کسانی قطعا وجود دارند والبته بسیار خوب هم خواهد بود که اینها بصورت شبکه ای شناخته بشوند و با هم دیگر ارتباط داشته باشند. بدون اینکه سازمان اصطلاحی معمولی بخواهید تشکیل دهید، حزب معمولی نباشد. این ها هم دیگر را بشناسند و مرتبط باشند، خیلی خوب است و هم دیگر را تقویت کنند.

 

-حرکت عدالتخواهان به ویژه برادرمان حاج آقای جهانشاهی تاکنون بر مبنای ضوابط و قانون و منویات ولایت بوده است و تخطی و تعدی در این جهت وجود نداشته است. استمرار این حرکت قطعا و یقینا موجب بهتر شدن امور می شود.

- استمرار این حرکت قطعا و یقینا موجب بهتر شدن امور می شود. یعنی امور را از جمله در میان برخی از برادران مسئولین بهتر می کند و آن ها را نزدیک تر می کند به اصول و مبانی و دائما یادشان می آورد متذکر می کند که در چه نظامی آن ها الان مسئول هستند.

 

- تاسی یک مسئول از ولی فقیه در چه صورت است این است که اون نیز خودش را انقلابی بداند. احساس کند ما در جهاد هستیم. او نباید احساس کند که ما یک حکومت معمولی هستیم که باید حالا با کفار گفت و گو کنیم و معامله کنیم و مذاکره کنیم و بده بستانی داشته باشیم ، می توانی گفت و گو بکنی می توانی مذاکره دیپلماتیک داشته باشی همون طور که رهبری هم فرمودند و درسته که در عالم دیپلماسی هم زبان خاص خودش هست. حزب اللهی ها اقتضای مطلب را درک می کنند اقتضای صحنه را میفهمند ولی در عین حال همه می فهمند که آیا شما این جا مثلا اگر قرار است یک عقب نشینی هم بکنی. این عقب نشینی بر مبنای آن چیزی است که اسلام به ما اجازه داده است. دو جور است. کسی که عقب نشینی کرده است برای ضربات بعدی فرق دارد با کسی که عقب نشینی کرده از روی ترس می ترسد ، تشر شیطان گرفتتش. یا مثلا دچار تطمیع شده است بدترین حالت این است که دچار تطمیع بشود این مسئول.

خب این ها را چه کسی تشخیص می دهد، نیروهایی که در بدنه نظامند. نیروی حزب اللهی نیروی ولایی نیروی انقلابی

 

– به هر حال امیدوارم انشاالله تعالی برادران ما در این نهضتی که هستید نهضت عدالتخواهان موفق باشید ، موید باشید.

 

- امید وارم این نهضت عدالتخواهی گسترش پیدا کرده و فراگیر و همگانی شود و منجر به اصلاحات عمیق واساسی در نظام و حاصل آن تقویت نظام بشود. ان شاء الله

- آیا در مصادیق امر به معروف و نهی از منکر باید از ولی فقیه اجازه گرفت؟ یا نه؟:

-برای یک انسان حزب اللهی اصل ملاک این است که ببیند رفتار او، مورد رضایت ولی فقیه زمان قرار دارد یا ندارد، مکانیزم این که متوجه شویم چیزی مرضی آقا هست یا نیست، دائما سوال و پرسش و استفتاء و این ها نیست. در مکتب شیعه عقل اصالت دارد، انسان خودش باید بفهمد.

 

- اگر پیگیری انجام گیرد و استقامت داشته باشید، خسته نشوید، نا امید نشوید؛ رفته رفته اصلاح اساسی پیش می آورد داخل نظام، یعنی اگر ایستادگی انجام شود؛ رفتار داخل نظام را اصلاح می کند.

 

 

- افتخار باید بکنید که دشمنان انقلاب به شما بگویند عدالتخواه حکومتی

 

- وقتی که مبنای حرکت درست باشد، بله این جور می شود که در عین نقادی از حکومت ، مخالفین این حکومت هیچ گونه استقبالی نمی کنند ، نه تنها استقبال نمی کنند بلکه بدشان هم می آید .

 

- قطعا و یقینا دشمنان اسلام و مسلمین مثل امریکا و اسرائیل و اروپا و عرب های مرتجع و … بدشان می آید از نیروهای نقاد مصلح واقعی؛ نقاد حزب اللهی

 

آنها بدشان می آید از نقادان متعهد و انقلابی و حزب اللهی و متعهد به اساس نظام و ولی فقیه زمان

 

- افرادی مثل نوری زاد چون در جریان نقادیشان منحرف شدند مورد ستایش غرب قرار گرفتند و انحراف شان هم در این جهت بود اونها آمدند این ناهنجاری هایی که دیدند، بدی هایی که دیدند، مفاسدی را که دیدند نسبت به اصل نظام دادند.

 

- به محض این که کسی یک جوری این حکومت را نقادی بکند که از آن این در بیاید که آقا این حکومت اشتباه است بلافاصله مورد ستایش و تایید این ها قرار می گیره و دست می زنند برایش ، هورا می کشند برایش در تمام سایت های ضد انقلاب تصویرش را، سخنش را ، مطلبش را می آورند که حرفش این است که حکومت غلط است.

 

- راه درست این است که شخص اصل نظام را پاک بداند ، منزه بداند ، واین خیلی خیلی مهم است.

 

- هر نیروی حزب اللهی باید ببیند اون چیزی که به طور مشخص از مقام ولایت صادر می شود چیست؟ یعنی در واقع نصوص، اون سخنان صریح ، این ها را باید ببیند و دنبال بکند. علاوه بر این ما معتقدیم مطالباتی وجود دارد که ممکن است به زبان آورده نشده باشه توسط مقام ولایت، نیروهای انقلابی و ومتعهد و ولایی تکلیف دارند این قسمت ها را هم درک کنند.

 

- یکی از ویژگی های نقد درست حزب اللهی این است که حزب اللهی مشکلات را می داند، محذورات را می داند. قصور ها را از تقصیرها جدا می کند.

 

-قیام برای امر به معروف و نهی از منکر حتی در هنگامی که دین خدا حاکم شده نیز ادامه دارد. چون ما تا الان یک درجاتی از حاکمیت دین را داریم، باید افراد
قیام کنند، جهاد کنند تا حاکمیت دین کامل شود و برسد به قله اش.

 

- امر به معروف و نهی از منکر واجب عینی است، برای این که دین حاکم شود تک تک آدمیان باید شریک باشند و در صحنه امر به معروف و نهی از منکر حضور داشته باشند.

 

«تجلی نور ولایت در آمر به معروف و ناهی از منکر»:

- چقدر اجر وفضیلت دارد کسی که در حکومت دینی امر به معروف و نهی از منکر می کند و جفایی می بیند اما نا امید و خسته نشود و ادامه دهد. این مخصوص کسی است که نور معروف در وجودش قرار گرفته و اصل معروف ولایت است، یعنی نور ولایت در او تجلی پیدا کرده.

 

- مسلم این است که در این حکومت همان طور که مقام معظم رهبری فرموده اند حوزه اصلی امر به معروف ونهی از منکر متوجه مسئولین است ؛ البته مسئولین مادون ولایت، چراکه در تعریف مذهبی ما از ولایت، کسی ولایت دارد که کوچکترین کوتاهی ای در وظیفه اش نکرده باشد.

 

- گاهی اوقات از بین نیروهای مذهبی از جمله در بین بعضی از مسئولین این حالت را می بینیم که می گوید حالا که حکومت دینی است پس دیگه شما تکلیفی ندارید. حکومت دینی است و قانون است وشرعی است و… نه این هم غلط است.

 

- ممکن است کسانی مقابل انسان قرار بگیرند که در داخل حکومت قرار دارند ، و انگ این را بزنند که مثلا تو با نظام در افتادی این به هیچ وجه من الوجوه نمی تواند در این جهت اثر بگذاره که طرف دیگه این کار را نکند.

 

- بعضی اوقات ممکن است یک آسیب هایی پیش بیاید یک سری برخوردهایی با آن بشود ، یک سری ضرر ها به آن بخورد ، ولی در کل منفعتی که به او می رسد، چه به شخص او، چه به جامعه او، چه به نظام او خیلی بیشتر است.

 

- این امر به معروف و نهی از منکری که می کند در واقع همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند نه به عنوان خواهش وتمنا و این ها نه به عنوان امر و نهی است.

 

-یک حزب اللهی بخاطر این که یک عده ای با او برخورد می کنند و ممکن است آسیب هایی به او برسد، عدالتخواهی و امر به معروف و نهی از منکر را ترک نمی کند.

 

-دیدگاه آیت الله قائم مقامی در رابطه با نزدیکی ظهور:

- انقلاب مبارک اسلامی مقدمه ای است که متصل به ظهور خواهد شد، عقل و نقل و دل توأمان به ما می گوید که این مقدمه متصل به آن ذی المقدمه است.

 

- امام فرمودند : انقلاب اسلامی نقطه شروع نهضت جهانی به پرچم داری حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است که امیدوارم خداوند ظهور وفرجش را در عصر ما قرار بدهد.

 

- باید ظهور را نزدیک و حتی بسیار نزدیک دانست، و در جهت این نزدیک دانستن حرکت کرد. فعالیت کرد، قیام کرد، جهاد کرد. و ما در زمانه ای به سر می بریم که علاوه بر باب انشائی و آرزویی ، از جنبه خبری هم ما ظهور را بسیار نزدیک می دانیم. اتفاقاتی که در صحنه جهان دارد می افتد از منظر خبری هم حکایت از نزدیکی ظهور دارد.

 

-میان حرکت های عدالت طلبانه و ظهور امام زمان(عج) رابطه ای تنگاتنگ وجود دارد.

 

- هر انسانی در نزدیک کردن ظهور امام زمان(عج) موثر است.

 

-ما الان دیگر در بین الطلوعین ظهور امام زمان(عج) نیستیم؛ بلکه در آغاز طلوع آفتابیم…

 

- انشاالله هرچه زود تر خداوند این رژیم نحس پلید نجس سعودی را که کانون ظلمت است و چنبره زده بر مقدس ترین نقطه روی زمین یعنی مکه معظمه ساقط بفرماید. مکه و کعبه معظمه را آزاد بفرماید ، به دنبال آن قدس شریف را آزاد بفرماید، و عراق عزیز را و این حرم مطهر امام حسین و امیرالمومنین و این ذوات مقدس را از لوث وجود این تکفیری های نجس پاک بفرماید، منطقه به دست اسلام ناب بیفتد و از طریق آزادی منطقه ما شاهد آزادی جهان و ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشیم. انشاالله

و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 آذر 1392برچسب:,

] [ 15:51 ] [ حسیــــــــن ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه